www.minia.tk
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.minia.tk

منتدي متنوع يتضمن اخر اخبار مركز ابوقرقاص وبرامج & افلام & اسلاميات & ركن المراة & بالضافة الي منتدي خاص باخبار مركز ابو قرقاص

التسجيلالرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخول

بداية الموضوع

كاتب الموضوعرسالة
medopop2007
Admin
medopop2007

ذكر
Emploi : social work
العمل : اخصائي اجتماعي

بداية الموضوع Empty
مُساهمةموضوع: بداية الموضوع   بداية الموضوع Icon_minitimeالثلاثاء مارس 04, 2008 6:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع يا جماعه عاية واعلان عارفين مكاتب الدعاية والاعلان الي في بلدنا انتا مثلا عندك مشروع وعاوز تعمله دعايه تروح تطبع ورق وكده وتوزعه علي الناس هوة ده نفس الموضوع بس علي النت بنفس الفكرة بس بطريقة مختلفة شوية هتقولي ازاي هقولك انا ازاي بص يا سيدي في موقع بيلم اعلانات مواقع تانيه والمواقع التانيه دي بتدفع فلوس طيب بتدفع فلوس ليه اقولك انا علشان يجيلها زوار وناس كتير تدخل عندها وتشوف اعلانتها وهكذا طيب انا هستفاد ايه لما ادخل علي المواقع دي اقولك انا المواقع دي بتقولك اتفرج علي الموقع الفلاني لمدة مثلا 30 ثانيه وهديك مبلغ معين
هيه دي كل الفكرة وطبعا احنا الكسبنين في الاخر اقولك ازاي
انتا طبعا مش هتقعد علي موقع واحد بس لا طبعا انتا تشترك في بتاع 10 مواقع دعايه وبعدين تدخل عليهم كل يوم وتدوس علي الاعلانات بتاعتهم وتكسب كل يوم وبكده تقدر تعمل مبلغ كبير في فترة قصيرة
طيب هتقولي انا فضلت اشوف اعلانات وكده اخد فلوسي ازاي
سؤال حلو اوي
تسمع عن البنوك الالكترونيه ؟؟؟؟؟؟؟؟
لا مسمعش
اقولك انا دي يا سيدي بنوك علي النت بتقدر تعمل عليها حساب مجاني وكمان تحط فيها فلوسك وتسحبها في اي وقت وتقدر تحول فلوسك من مواقع الربح الي البنوك دي
طيب انا حولت فلوس الي في المواقع للبنك الالكتروني اخد الفلوس في ايدي ازاي؟؟؟؟؟؟
اقولك في كذا طريقة لتحويل فلوسك من البنوك الالكترونية الي العميل مباشرة عن طريق بعد الشركات لتحويل الاموال منها شركة مشهوره جدا اسمها ويسترن يونيون دي بتتعامل مع البنوك الالكترونية وبتحولك فلوسك
تمام كده بس فيه حاجه نقصة
هوة انا ممكن اعمل ايه بالفلوس الي علي النت دي غير احولها
تشتري مواقع دوت كوم وحاجات كتير وللكلام بقية
http://www.mahmoudnagiub2.malware-site.www

بداية الموضوع
صفحة 1 من اصل 1